Rose debug info
---------------

Автоматизація з кастомізацією

Після того, як я опублікував відео про генератори, мене попросили зробити такий інструмент для створення табличок Природного заповідного фонду України для дерев. Зробив першу ітерацію:
g.wayfinding.systems/pzfu

Демо роботи генератора

Процес

Новий стиль заповідників розробляла студія happy, дуже велика і змістовна робота. В основі стилю був зроблений патерн, який повторює текстуру дерева. І на цих табличках він також використовується.

У матеріалах з брендбука ця текстура зроблена однією великою картинкою, щоб потім дизайнер міг на свій розсуд її вставляти у макети та обирати зручний ракурс. У макетах, які мені дали як приклад, текстура для всіх табличок однакова. Але мені хотілося не просто відтворити, а зробити так, щоб для кожної таблички цей патерн був унікальним.

Перша думка була — треба на основі алгоритму якось генерувати подібні лінії. Але я не маю достатньо знань, що створити потрібний алгоритм.

Але трохи подумав, як можна обійтись тією однією текстурою. Придумав такий підхід:

  1. обрізаємо текстуру, щоб отримати рівний прямокутник великого розміру (у 3-4 рази більший за розмір таблички);
  2. беремо цю текстуру і вставляємо у маску, що має розмір самої таблички;
  3. випадково міняємо: 

    a) положення текстури у масці, 

    b) масштаб текстури від 100 до 120%,
    c) віддзеркалення текстури по осі x.

Таким чином маючи одну фіксовану текстуру можна отримати безліч комбінацій. Хоча підхід неідеальний: при певних параметрах текстура занадто сильно з’їжджає в якийсь з боків.


За допомогу окрема подяка dnipro.design, Ігорю та Максиму Крижановським.

Поділитись
Надіслати
Запінити